Черняхівська громада

Житомирський район, Житомирська область

Працює відділ реєстрації!

Дата: 20.04.2021 11:51
Кількість переглядів: 569

Рішенням  Черняхівської селищної  ради утворено відділ державної реєстрації, в якому працює два державних реєстратора, які забезпечують надання доступних, кваліфікованих послуг громадянам з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Відділ надає послуги всім бажаючим громадянам у межах Житомирської області, хоча є структурним підрозділом апарату селищної ради та створений для обслуговування насамперед жителів Черняхівської селищної територіальної громади.

 

Відділ здійснює прийом громадян за адресою: смт.Черняхів, майдан Рад, 2 ,каб. 1.

   

Графік прийому документів на реєстрацію:

 

Пн - 9.15-15.00 — прийом представників державних, комунальних установ та органів місцевого самоврядування

Вт - 9.15-15.00 — прийом громадян

Ср - 9.15-15.00 — прийом громадян

Чт - 9.15-15.00 — прийом представників юридичних осіб

Пт - архівний день

 

Видача документів щоденно з 9.20-15.00.

 

Обідня перерва  - 13.00-13.15.

Субота, неділя — вихідний.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь