Черняхівська громада

Житомирський район, Житомирська область

Конкурси

 

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

 посадової особи відділу культури та туризму

 Черняхівської селищної  ради

 

Черняхівська селищна рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади :

Розпорядженням селищного голови від 30.12.2021 року № 428-К «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування відділу культури та туризму Черняхівської селищної ради» оголошується конкурс на заміщення вакантної посади

  • Головний спеціаліст відділу культури та туризму Черняхівської селищної ради

Кваліфікаційні вимоги:
– освіта повна вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр, спеціаліст за спеціальністю «Туризм» або базова вища бакалавр за спеціальністю «Туризм» ;
– стаж роботи за фахом не менше 3 років або стаж роботи в інших сферах не менше 5 років;
– знання чинного законодавства України, у тому числі з питань діяльності органів місцевого самоврядування;
– вільне володіння державною мовою;
– володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
– вік кандидата на посаду не повинен перевищувати граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування.

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

-  визнані в установленому порядку недієздатними;

- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади;

- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їхніми близькими особами;

- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

- в інших випадках, установлених законами.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Черняхівської селищної ради такі документи:

1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями,пов'язаними з прийняттям на службу в  органи місцевого самоврядування та проходженням служби;

 2) заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4) копії документів про освіту,підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5) електронну декларацію кандидата на посаду за минулий рік шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті  НАЗК;

6) копію паспорта;

7)копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

8) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

9)документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону №2704-VIII.

 

   Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, перелік питань для складання іспиту та інші питання щодо проведення конкурсу  надаються у Черняхівській селищні раді  за адресою: майдан  Рад, 1, смт. Черняхів, Житомирський район, Житомирська область, 12301.Тел. 4-11-46

 

Документи приймаються впродовж 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про  конкурс за адресою: майдан  Рад, 1,смт. Черняхів, Житомирський район, Житомирська область, 12301.

 

                                      Конкурсна комісія Черняхівської селищної ради

 

 

 


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи служби у справах дітей Черняхівської селищної  ради

 

Розпорядженням селищного голови від 22.12.2021 року № 415-К «Про оголошення конкурсу  на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування  служби у справах дітей Черняхівської селищної ради» оголошується конкурс на заміщення вакантної посади

  • Головний спеціаліст   служби у справах дітей Черняхівської селищної ради

Кваліфікаційні вимоги :
– освіта вища юридична або педагогічна за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;
– стаж роботи за фахом  не менше 3 років або стаж роботи в інших сферах не менше 5 років;
– знання чинного законодавства України, у тому числі з питань діяльності органів місцевого самоврядування;
– вільне володіння державною мовою;
– володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
– вік кандидата на посаду не повинен перевищувати граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування.

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

-  визнані в установленому порядку недієздатними;

- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади;

- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їхніми близькими особами;

- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

- в інших випадках, установлених законами.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Черняхівської селищної ради такі документи:

1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям на службу в  органи місцевого самоврядування та проходженням служби;

 2) заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5) електронну декларацію кандидата на посаду за минулий рік шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті  НАЗК;

6) копію паспорта;

7) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

8)  письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

9) документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону №2704-VIII.

 

    Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, перелік питань для складання іспиту та інші питання щодо проведення конкурсу  надаються у Черняхівській селищні раді  за адресою: майдан  Рад, 1, смт Черняхів, Житомирський район, Житомирська область, 12301. Тел. 4-11-46

  

  Документи приймаються впродовж 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про  конкурс за адресою: майдан  Рад, 1, смт Черняхів, Житомирський район, Житомирська область, 12301. 

                                      Конкурсна комісія Черняхівської селищної ради

 


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи відділу  містобудування та архітектури Черняхівської селищної  ради

  

Розпорядженням селищного голови від 22.12.2021 року № 414-К «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування відділу містобудування та архітектури Черняхівської селищної ради» оголошується конкурс на заміщення вакантної посади

  • Головний спеціаліст  відділу  містобудування та архітектури Черняхівської селищної ради

Кваліфікаційні вимоги :
– освіта вища економічна за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;
– стаж роботи за фахом  не менше 3 років або стаж роботи в інших сферах не менше 5 років;
– знання чинного законодавства України, у тому числі з питань діяльності органів місцевого самоврядування;
– вільне володіння державною мовою;
– володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
– вік кандидата на посаду не повинен перевищувати граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування.

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

-  визнані в установленому порядку недієздатними;

- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади;

- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їхніми близькими особами;

- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

- в інших випадках, установлених законами.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Черняхівської селищної ради такі документи:

1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям на службу в  органи місцевого самоврядування та проходженням служби;

 2) заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5) електронну декларацію кандидата на посаду за минулий рік шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті  НАЗК;

6) копію паспорта;

7) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

8)  письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

9) документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону №2704-VIII.

 

    Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, перелік питань для складання іспиту та інші питання щодо проведення конкурсу  надаються у Черняхівській селищні раді  за адресою: майдан  Рад, 1, смт Черняхів, Житомирський район, Житомирська область, 12301. Тел. 4-11-46

  

  Документи приймаються впродовж 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про  конкурс за адресою: майдан  Рад, 1, смт Черняхів, Житомирський район, Житомирська область, 12301. 

 

                                      Конкурсна комісія Черняхівської селищної ради

 


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи відділу освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної  ради

Розпорядженням селищного голови від 12.11.2021 року № 380-К «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування відділу освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради» оголошується конкурс на заміщення вакантної посади

  • Головний спеціаліст  відділу освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради

Кваліфікаційні вимоги :
– вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;
– стаж роботи за фахом  не менше 3 років або стаж роботи в інших сферах не менше 5 років;
– знання чинного законодавства України, у тому числі з питань діяльності органів місцевого самоврядування;
– вільне володіння державною мовою;
– володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
– вік кандидата на посаду не повинен перевищувати граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування.

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

-  визнані в установленому порядку недієздатними;

- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади;

- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їхніми близькими особами;

- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

- в інших випадках, установлених законами.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Черняхівської селищної ради такі документи:

1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям на службу в  органи місцевого самоврядування та проходженням служби;

 2) заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5) електронну декларацію кандидата на посаду за минулий рік шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті  НАЗК;

6) копію паспорта;

7) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

8)  письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

9) документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону №2704-VIII.

    Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, перелік питань для складання іспиту та інші питання щодо проведення конкурсу  надаються у Черняхівській селищні раді  за адресою: майдан  Рад, 1, смт Черняхів, Житомирський район, Житомирська область, 12301. Тел. 4-11-46.

  Документи приймаються впродовж 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про  конкурс за адресою: майдан  Рад, 1, смт Черняхів, Житомирський район, Житомирська область, 12301. 

                                      Конкурсна комісія Черняхівської селищної ради

 


 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи відділу освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної  ради

Розпорядженням селищного голови від 29.10.2021 року № 370-К «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування відділу освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради» оголошується конкурс на заміщення вакантної посади

  • Головний спеціаліст  відділу освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради

Кваліфікаційні вимоги :
– вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;
– стаж роботи за фахом  не менше 3 років або стаж роботи в інших сферах не менше 5 років;
– знання чинного законодавства України, у тому числі з питань діяльності органів місцевого самоврядування;
– вільне володіння державною мовою;
– володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
– вік кандидата на посаду не повинен перевищувати граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування.

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

-  визнані в установленому порядку недієздатними;

- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади;

- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їхніми близькими особами;

- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

- в інших випадках, установлених законами.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Черняхівської селищної ради такі документи:

1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям на службу в  органи місцевого самоврядування та проходженням служби;

 2) заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5) електронну декларацію кандидата на посаду за минулий рік шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті  НАЗК;

6) копію паспорта;

7) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

8)  письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

9) документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону №2704-VIII.

 

    Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, перелік питань для складання іспиту та інші питання щодо проведення конкурсу  надаються у Черняхівській селищні раді  за адресою: майдан  Рад, 1, смт. Черняхів, Житомирський район, Житомирська область, 12301. Тел. 4-11-46

  

  Документи приймаються впродовж 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про  конкурс за адресою: майдан  Рад, 1, смт Черняхів, Житомирський район, Житомирська область, 12301. 

 

                                      Конкурсна комісія Черняхівської селищної ради

 


 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад

Черняхівської селищної  ради

 

Розпорядженням селищного голови від 01.07.2021 року № 281-К «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Черняхівської селищної ради» оголошується конкурс на заміщення вакантних посад:

 

  • Адміністратор відділу  «Центр надання адміністративних послуг»  

Кваліфікаційні вимоги:

- вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем  спеціаліст, магістр;

- стаж роботи за фахом не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 5 років;

- знання чинного законодавства України, у тому числі з питань діяльності органів місцевого самоврядування;

- вільне володіння державною мовою;

- володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;

- вік кандидата на посаду не повинен перевищувати граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування.

 

  • Головний спеціаліст  юридичного відділу

Кваліфікаційні вимоги :
– вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;
– стаж роботи за фахом  не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 5 років;
– знання чинного законодавства України, у тому числі з питань діяльності органів місцевого самоврядування;
– вільне володіння державною мовою;
– володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
– вік кандидата на посаду не повинен перевищувати граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування.

 

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

-  визнані в установленому порядку недієздатними;

- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади;

- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їхніми близькими особами;

- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

- в інших випадках, установлених законами.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Черняхівської селищної ради такі документи:

1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям на службу в  органи місцевого самоврядування та проходженням служби;

 2) заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5) електронну декларацію кандидата на посаду за минулий рік шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті  НАЗК;

6) копію паспорта;

 7) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

8) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

 

    Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, перелік питань для складання іспиту та інші питання щодо проведення конкурсу  надаються у Черняхівській селищні раді  за адресою: майдан  Рад, 2, смт. Черняхів, Житомирський район, Житомирська область, 12301. Тел. 4-84-41.

  

  Документи приймаються впродовж 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про  конкурс за адресою: майдан  Рад, 2, смт. Черняхів, Житомирський район, Житомирська область, 12301. 

 

                                           Конкурсна комісія Черняхівської селищної ради

 


 


 

Розпорядженням селищного голови від 11.03.2021 року № 190-К «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Черняхівської селищної ради» оголошується конкурс на заміщення вакантної посади:       Головний спеціаліст  

Кваліфікаційні вимоги :
– вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;
– стаж роботи за фахом  не менше 3 років або стаж роботи в інших сферах не менше 5 років;
– знання чинного законодавства України, у тому числі з питань діяльності органів місцевого самоврядування;
– вільне володіння державною мовою;
– володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
– вік кандидата на посаду не повинен перевищувати граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування.

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

-  визнані в установленому порядку недієздатними;

- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади;

- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їхніми близькими особами;

- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

- в інших випадках, установлених законами.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Черняхівської селищної ради такі документи:

1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям на службу в  органи місцевого самоврядування та проходженням служби;

 2) заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5) електронну декларацію кандидата на посаду за минулий рік шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті  НАЗК;

6) копію паспорта;

7) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

8) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

 

    Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, перелік питань для складання іспиту та інші питання щодо проведення конкурсу  надаються у Черняхівській селищні раді  за адресою: майдан  Рад, 2, смт. Черняхів, Житомирський район, Житомирська область, 12301. Тел. 4-84-41.

  

  Документи приймаються впродовж 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про  конкурс за адресою: майдан  Рад, 2, смт. Черняхів, Житомирський район, Житомирська область, 12301. 

                             Конкурсна комісія Черняхівської селищної ради


Розпорядженням селищного голови від 10.03.2021 року № 184-К «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Черняхівської селищної ради» оголошується конкурс на заміщення вакантної посади:

Головний спеціаліст  відділу земельних ресурсів та екології

Кваліфікаційні вимоги :
– вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;
– стаж роботи за фахом  не менше 3 років або стаж роботи в інших сферах не менше 5 років;
– знання чинного законодавства України, у тому числі з питань діяльності органів місцевого самоврядування;
– вільне володіння державною мовою;
– володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
– вік кандидата на посаду не повинен перевищувати граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування.

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

-  визнані в установленому порядку недієздатними;

- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади;

- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їхніми близькими особами;

- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

- в інших випадках, установлених законами.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Черняхівської селищної ради такі документи:

1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям на службу в  органи місцевого самоврядування та проходженням служби;

 2) заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5) електронну декларацію кандидата на посаду за минулий рік шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті  НАЗК;

6) копію паспорта;

7) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

8) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

 

    Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, перелік питань для складання іспиту та інші питання щодо проведення конкурсу  надаються у Черняхівській селищні раді  за адресою: майдан  Рад, 2, смт. Черняхів, Житомирський район, Житомирська область, 12301. Тел. 4-84-41

  

  Документи приймаються впродовж 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про  конкурс за адресою: майдан  Рад, 2, смт. Черняхів, Житомирський район, Житомирська область, 12301. 

                                                                    Конкурсна комісія Черняхівської селищної ради

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь