Черняхівська громада

Житомирський район, Житомирська область

Сорок п’ять одинадцятикласників Черняхівського ліцею №1 та Черняхівського ліцею №2 завітали до Київського університету культури і мистецтв

Дата: 17.04.2023 10:10
Кількість переглядів: 92

Фото без опису

Дати людині щастя улюбленої праці – означає допомогти їй знайти серед безлічі доріг ту, на якій найяскравіше розкриваються індивідуальні творчі сили і здібності її особистості.

Василь Сухомлинський

В дитинстві з багатьох іграшок вибираємо найулюбленішу, в школі віддаємо перевагу найцікавішим, на наш погляд, предметам… Обираємо товаришів, друзів, коханих. І в основі вибору кожного з нас свої критерії, своє уявлення про добро і зло, честь і безчестя, правду і кривду. У кожної людини є свобода вибору. Вибір існує щоденно, щохвилини. Різний за своєю серйозністю. Неоднаковий за своїми наслідками.

Одним із найважливіших кроків у житті є вибір професії. Адже займатися тим, що тебе цікавить, приносить радість, - одна з умов відчуття життєвої повноцінності. У воєнний час багато чого змінюється: пріоритети, актуальність спеціальностей і, зокрема, умови вступу до ЗВО.

Відділ освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради велику увагу приділяє профорієнтаційній роботі, зокрема, організовує зустрічі, коли шкільна молодь Черняхівщини може не лише почути, а й побачити, відчути «на дотик» професію – і образно, і в повному сенсі цього слова, з якою можна буде пов’язати своє життя і кар’єру. 

13 квітня 2023 року сорок п’ять одинадцятикласників Черняхівського ліцею №1 та Черняхівського ліцею №2 завітали до Київського університету культури і мистецтв, щоб детальніше дізнатись про творчі і бізнес-спеціальності та умови вступу. Після зустрічі із штабом «Абітурієнт–2023» школярі пройшли експрес-реєстрацію та вирушили на екскурсію університетом.

Юні черняхівці побували в сучасних мультимедійних аудиторіях та інноваційних фахових лабораторіях факультетів дизайну і реклами; журналістики і міжнародних відносин; кіно і телебачення; режисури та шоу-бізнесу; готельно-ресторанного і туристичного бізнесу; економіки, права та IT; хореографічного мистецтва і культурології. Викладачі-практики презентували вступникам різноманітні престижні спеціальності. Під час спілкування із викладачами КНУКіМ учні дізналися чимало цікавого про перспективні спеціальності, переваги вступу до університету, особливості навчального процесу. Ознайомилися із сучасними тенденціями освітніх програм, навчання, студентське життя і можливістю подальшого працевлаштування після закінчення вишу. Учні отримали профорієнтаційні матеріли та контактні телефони, почули відповіді на актуальні для них запитання.

Однак найфеєричнішим моментом стала зустріч із Михайлом Поплавським.

Звертаючись до юних гостей, Михайло Михайлович говорив про історію університету і нинішній етап його розвитку, про перспективи вишу. Особливу увагу він приділив питанню щодо здобуття безкоштовної другої освіти « Тік Ток» для студентів Університету Культури та загалом про те, що в університеті готують студентів не до екзаменів, а до життя! Ламають стереотипи і творять новітню історію України! Що його місія та університету культури – вивести український ТікТок на світовий рівень, українізувати соціальні мережі і вести за собою креативну, амбітну, перспективну молодь.

По завершенні зустрічі школярі ділились враженнями і робили яскраві світлини на згадку про незабутній день в Університеті культури.

Відділ освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь