Працює відділ реєстрації!
Рішенням Черняхівської селищної ради утворено відділ державної реєстрації, в якому працює два державних реєстратора, які забезпечують надання доступних, кваліфікованих послуг громадянам з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
Відділ надає послуги всім бажаючим громадянам у межах Житомирської області, хоча є структурним підрозділом апарату селищної ради та створений для обслуговування насамперед жителів Черняхівської селищної територіальної громади.
Відділ здійснює прийом громадян за адресою: смт.Черняхів, майдан Рад, 2 ,каб. 1.
Графік прийому документів на реєстрацію:
Пн - 9.15-15.00 — прийом представників державних, комунальних установ та органів місцевого самоврядування
Вт - 9.15-15.00 — прийом громадян
Ср - 9.15-15.00 — прийом громадян
Чт - 9.15-15.00 — прийом представників юридичних осіб
Пт - архівний день
Видача документів щоденно з 9.20-15.00.
Обідня перерва - 13.00-13.15.
Субота, неділя — вихідний.