Черняхівська громада

Житомирський район, Житомирська область

Працює відділ реєстрації!

Дата: 20.04.2021 11:51
Кількість переглядів: 1124

Фото без опису

Рішенням  Черняхівської селищної  ради утворено відділ державної реєстрації, в якому працює два державних реєстратора, які забезпечують надання доступних, кваліфікованих послуг громадянам з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Відділ надає послуги всім бажаючим громадянам у межах Житомирської області, хоча є структурним підрозділом апарату селищної ради та створений для обслуговування насамперед жителів Черняхівської селищної територіальної громади.

 

Відділ здійснює прийом громадян за адресою: смт.Черняхів, майдан Рад, 2 ,каб. 1.

   

Графік прийому документів на реєстрацію:

 

Пн - 9.15-15.00 — прийом представників державних, комунальних установ та органів місцевого самоврядування

Вт - 9.15-15.00 — прийом громадян

Ср - 9.15-15.00 — прийом громадян

Чт - 9.15-15.00 — прийом представників юридичних осіб

Пт - архівний день

 

Видача документів щоденно з 9.20-15.00.

 

Обідня перерва  - 13.00-13.15.

Субота, неділя — вихідний.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь