Черняхівська громада

Житомирський район, Житомирська область

Звіт про роботу відділу фінансів Черняхівської селищної ради за 2024 рік

Дата: 05.02.2025 12:19
Кількість переглядів: 220

Фото без опису

Відділ фінансів Черняхівської селищної ради у 2024 році здійснював функції зі складання, виконання бюджету Черняхівської селищної територіальної громади, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов’язані з управлінням коштами бюджету громади, відповідно до законодавства України.

Бюджетом Черняхівської селищної територіальної громади визначено 7 головних розпорядників, 4 розпорядника нижчого рівня, 5 одержувачів бюджетних коштів. З бюджету громади у 2024 році фінансувалися 35 цільових програм, 43 бюджетні установи, забезпечувалося утримання 933 штатних одиниць персоналу.

У відповідності до Положення про відділ фінансів Черняхівської селищної ради, протягом 2024року виконані основні завдання:

 

1. Складання проєкту бюджету Черняхівської селищної територіальної громади на 2025 рік:

Підготовлено проєкт рішення виконкому «Про заходи щодо складання проєкту бюджету Черняхівської селищної територіальної громади на 2025 рік», який затверджено рішенням виконкому від 26.09.2024 року № 122.

Розраховано прогнозний обсяг доходів бюджету громади у розрізі джерел надходжень доходів за бюджетною класифікацією.

Підготовлено та доведено до головних розпорядників бюджетних коштівлиствід 30.09.2024 року №91 щодо підготовки бюджетних запитів на 2025 рік.

Опрацьовані бюджетні запити 7 головних розпорядників бюджетних коштів та їх розрахунки щодо відповідності доведеним орієнтовним граничним показникам видатків бюджету, вимогам Інструкції з підготовки бюджетних запитів до проєкту бюджету Черняхівської селищної територіальної громади на 2025 рік, а також відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів.

На підставі бюджетних запитів головних розпорядників, розрахунків прогнозного обсягу доходів та доведених дотацій та субвенцій з державного та інших місцевих бюджетів сформовано проєкт бюджету громади на 2025 рік.

Підготовлено проєкт рішення селищної ради про бюджет на 2025 рік з додатками (7 додатків) відповідно до типових форм, встановлених МФУ/ДФ, який затверджено рішенням сесії від 20.12.2024 року.

 

2. Виконання бюджету за 2024 рік.

Проводився моніторинг правильності складеної мережі головних розпорядників, розпорядників нижчого рівня і одержувачів бюджетних коштів громадита погоджувалась мережа, реєстри змін до мережі (65).

Підготовлено та доведено до головних розпорядників бюджетних коштів 42 лімітні довідки про бюджетні асигнування на 2024 рік.

Складені та затверджені річний та помісячний розписи доходів, видатків, фінансування загального та спеціального фондів бюджету громади.

Підготовлено та доведено до головних розпорядників бюджетних коштів 7 витягів з розпису бюджету.

Підготовлено 6 договорів про передачу міжбюджетних трансфертів.

Опрацьовано та погоджено 222 паспорти бюджетних програмголовних розпорядників, розпорядників нижчого рівня і одержувачів бюджетних коштів на 2024 рік.

Підготовлено проєкт рішення виконкому «Про затвердження плану заходів щодо забезпечення надходжень до бюджету Черняхівської селищної територіальної громади  на 2024 рік та плану заходів щодо ефективного використання бюджетних коштів на 2024 рік», який затверджено рішенням виконкому від 29.02.2024 року № 17.

Виконання бюджету протягом року вимагало внесення до нього змін. Проводився детальний аналіз звернень та пропозицій розпорядників бюджетних коштів щодо уточнення бюджетних призначень і асигнувань, виділення додаткових коштів з бюджету громади, опрацьовано 395 звернень . В результаті підготовлено 11 проєктів рішень сесій щодо внесення змін добюджету, 66 додатків до рішень за погодженням з профільною комісією селищної ради.

Всі рішення сесій, що стосуються бюджету громади, подаються в Департамент фінансів ЖОВА для проходження експертизи щодо відповідності дотримання бюджетного законодавства.

Протягом року на підставі рішень сесій селищної ради про внесення змін до бюджету вносились зміни до річного та помісячного розпису бюджету, в результаті сформовано 684 довідки, в тому числі:

  • доходах – 75,
  • видатках – 483,
  • джерелах фінансування – 136.

Під час виконання бюджету Черняхівської селищної територіальної громади забезпечувався постійний контроль та аналіз стану виконання як дохідної так і видаткової частини бюджету:

  • щоденний моніторинг виконання планових показників надходжень податків, зборів та інших обов’язкових платежів до бюджету громади;
  • обрахування очікуваного обсягу надходжень у звітному місяці, році;
  • щомісячний та щоквартальний аналіз виконання бюджету за звітний період;
  • порівняльний аналіз показників до відповідного періоду минулого року в розрізі видів надходжень та в розрізі платників податків та зборів;
  • аналіз податкового боргу його динаміки на підставі отриманої інформації від податкового органу;
  • аналіз своєчасності сплати основними бюджетоутворюючими підприємствами до бюджету громади податків і зборів.
  • та погоджено 247 електронних повідомлень про повернення надміру утриманих (сплачених) сум ПДФО та 84 електронні висновки про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені, які зараховуються до бюджету громади або підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами.

Що стосується видатків, здійснювався постійний аналіз зареєстрованих фінансових зобов’язань та залишків на рахунках бюджетних установ, проводився моніторинг бюджетних асигнувань загального фонду за видатками,фінансування коштів державних субвенцій, фінансування місцевих/регіональних програм, фінансування капітальних видатків.

Щоденно забезпечувалося фінансування бюджетних установ,підготовлено 522 розпорядження на фінансування. Постійно здійснювались перевірки відповідності залишків асигнувань розпису бюджету Черняхівської селищної територіальної громади, кошторисам, місцевим цільовим програмам та встановленим бюджетним призначенням.

 

3. Підготовка та розгляд звітності про виконання бюджету.

Опрацьовано бюджетну звітність про виконання бюджету громади, отриману від органів Казначейства та фінансову звітність, отриману від головних розпорядників бюджетних коштів. Проведені перевірки поданих розпорядниками бюджетних коштів показників по Мережі та пояснювальних записок до Звіту із додатками у частині їх достовірності (відсутності помилок та перекручень), відповідності вимогам, встановленим МФУ, даним річного звіту, наданого ДКСУ.

  • успішну здачу звіту Департаменту фінансів ЖОВА про виконання бюджету Черняхівської селищної територіальної громади за 2023 рік (пояснювальна записка, показники виконання бюджету, звіт по мережі, штатах і контингентах установ, що фінансуються з бюджету громади).

Опрацьовано звіти про виконання паспортів 65 бюджетних програм за 2023 рік (перевірка достовірності та відповідності даних, аналіз стану виконання, досягнення відповідних показників та їх підтвердження офіційною державною статистичною, фінансовою та іншою звітністю, даними бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку). Опрацювання узагальнених результатів аналізу ефективності бюджетних програм.

Опрацьовувались казначейські звіти про виконання бюджету за звітні періоди. Щомісячно аналізувалась дебіторська та кредиторська заборгованість розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

Підготовлено проєкт рішення сесії селищної ради «Про затвердження звіту про виконання бюджету Черняхівської селищної територіальної громади за 2023 рік» разом з додатками, який затверджено рішенням сесії від 16.02.2024 року.

 

4. Застосування програмного забезпечення.

Працюємо у системі ІПК “Місцевий бюджет”; ІАС «LOGICA». Це програмне забезпечення для автоматизації бюджетування, обміну даними між усіма користувачами – учасниками бюджетного процесу з метою вдосконалення процедури контролю бюджетного процесу на рівні місцевих бюджетів. Для забезпечення якісної роботи постійно опрацьовуємо зміни до програмного забезпечення. Також  працюємо в СДОПТК "Клієнт казначейства - Казначейство", АС «Є-Звітність».

Забезпечували інформаційну взаємодію між учасниками бюджетного процесу – у процесі управління плануванням та виконанням бюджету, у т. ч. в частині розкриття показників бюджету громади, що містяться у відповідних бюджетних документах та формах звітності.

Здійснювали аналіз наповнення баз даних з питань бюджетного процесу на предмет відповідності бюджетних показників вимогам нормативно-правових актів та розпорядчих документів, даним звітності, нормативам тощо.

Вивчали новий функціонал програмного забезпечення ІПК «Місцевий бюджет» щодо створення, візування, підписання та збереження електронних бюджетних документів. В результаті перейшли на електронний документообіг бюджетного процесу на рівні програмного забезпечення без використання паперової форми або сканованих копій паперових документів з підписами.

 

5. Виконання функцій головного розпорядника бюджетних коштів.

Виконували функції (завдання) головного розпорядника бюджетних коштів та у межах компетенції здійснювали оцінку ефективності бюджетних програм відділу фінансів, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів відповідно до кошторису.

Підготовлено:

- бюджетний запит на 2025 рік;

- кошторис, довідки про зміни до кошторису;

- паспорти бюджетних програм на 2024 рік;

- звіти про виконання паспортів бюджетних програм за 2023 рік;

 

Своєчасно подано:

- фінансову та бюджетну квартальну та річну звітність до УДКСУ;

- об’єднані квартальні звіти в ДПС.

 

З метою забезпечення ефективної роботи відділу у 2024 році розроблялись договори та господарські угоди на придбання товарів та надання послуг, придбання програмного забезпечення, виконання робіт з поточного ремонту та заправки картриджів, тощо. Протягом 2024 року підготовлено та укладено 11  договорів та 5 додаткових угод до договорів.

На порталі використання публічних коштів Edata оприлюднено інформацію, що підлягає оприлюдненню, у встановлені строки (перелік укладених договорів, акти, накладні, додаткові угоди, бюджетна звітність).

Розміщено інформацію про закупівлі відділу фінансів на електронному майданчику "Держзакупівлі – онлайн" (річний план закупівель, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель).

Проведено річну інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, розрахунків з дебіторами та кредиторами в відділі станом на 01 грудня 2024року.

Проводилась робота з укомплектування та зберігання фінансових документів, ведення бухгалтерського обліку та формування архівних документів відділу фінансів.

 

6. Інша діяльність.

Забезпечувалось своєчасне виконання контрольних документів. Щомісячно, щоквартально працювали над підготовкою інформацій згідно встановленого переліку та термінів, доведених Міністерством фінансів України, Департаментом фінансів ЖОДА.

За 2024 рік опрацьовано 835 вхідних  документів. Підготовлено 119 вихідних документів.

Працівники відділу постійно приймали участь у нарадах, вебінарах, консультаційних  онлайн – заходах, навчаннях  з питань бюджетного процесу, організованих ІПК "Місцевий бюджет", U-LEAD, USAID «Говерла».

Вивчались законодавчі та нормативні документи, постійно надавалась допомога та консультації розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів з питань дотримання бюджетного законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу, впровадження програмного продукту ІАС «LOGICA» та користування ним на всіх рівнях процесу підготовки, планування та виконання бюджету громади.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь