Черняхівська громада

Житомирський район, Житомирська область

Реалізовано проект: "Нове будівництво блочно-модульної котельні для опалення адмінбудівлі Черняхівської селищної ради за адресою: майдан Рад,1, смт Черняхів, Житомирського району, Житомирської області"

Дата: 09.01.2025 09:25
Кількість переглядів: 613

Фото без опису

Черняхівська селищна рада в результаті проведеної реформи децентралізації влади на місцевому рівні в грудні 2020 року отримала в спадок від районної ради та райдержадміністрації адмінбудівлю з аварійною, енерговитратою та неефективною котельнею, пристосованою в підвальному приміщенні. Робота котельні потребувала значних витрат на утримання, ремонти і не забезпечувала належний температурний режим під час опалювального сезону в приміщеннях будівлі. Після завершення опалювального сезону 2022-2023 років було прийнято рішення про будівництво блочно-модульної котельні.

Відповідно до тендерної документації, очікувана вартість нового будівництва блочно-модульної котельні передбачалася 8 млн 997 тис. 286,40 грн.

За результатами проведеної процедури відкритих торгів UA-2023-06-30-005697-a , в яких брали участь три учасники і переможцем визначено ТОВ «Науково-виробнича фірма «Термоуніверсал», 26 липня 2023 року був укладений договір №243 про закупівлю робіт: "Нове будівництво блочно-модульної котельні для опалення адмінбудівлі Черняхівської селищної ради за адресою: майдан Рад,1, смт Черняхів, Житомирського району, Житомирської області" за договірною ціною 7 млн 198 тис. 002,88 грн.

Згідно з актами виконаних робіт, здійснено проплату на суму 6 млн 723 тис. 269,03 грн, що на 2 млн 274 тис. 117,37 грн менше від очікуваної вартості проекту.

Нова блочно-модульна котельня з жовтня 2023 року забезпечує теплопостачанням дві адміністративні будівлі Черняхівської селищної ради (основну та будівлю ЦНАП) загальною площею 1687,6 м. кв.

Порівнявши витрати на придбання палива на опалювальний сезон 2022-2023 (зі старою аварійною котельнею) і 2023-2024 років (з новим обладнанням), отримали відчутну економію – 130 тис. 898,0 грн.

Фото без опису

Щоб різні адміністративні та комунальні послуги були доступнішими для мешканців громади, а приміщення основної адміністративної будівлі використовувались раціонально та ефективно, вільні кабінети передано в оренду та використання 15 суб’єктам (юридичним та фізичним особам-підприємцям держаної, комунальної та приватної форм власності). Це структурні підрозділи Житомирської районної військової адміністрації (архівний відділ, служба в справах дітей), структурний підрозділ Державної податкової служби, Міграційна служба, газорозподільні мережі та інші. Загальна площа орендованих приміщень – 360,4 м. кв. Це також дає можливість зменшити витрати селищного бюджету на утримання адмінбудівлі (відшкодування за електроенергію, теплопостачання та комунальні послуги).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь