Реалізовано проект: "Нове будівництво блочно-модульної котельні для опалення адмінбудівлі Черняхівської селищної ради за адресою: майдан Рад,1, смт Черняхів, Житомирського району, Житомирської області"
Черняхівська селищна рада в результаті проведеної реформи децентралізації влади на місцевому рівні в грудні 2020 року отримала в спадок від районної ради та райдержадміністрації адмінбудівлю з аварійною, енерговитратою та неефективною котельнею, пристосованою в підвальному приміщенні. Робота котельні потребувала значних витрат на утримання, ремонти і не забезпечувала належний температурний режим під час опалювального сезону в приміщеннях будівлі. Після завершення опалювального сезону 2022-2023 років було прийнято рішення про будівництво блочно-модульної котельні.
Відповідно до тендерної документації, очікувана вартість нового будівництва блочно-модульної котельні передбачалася 8 млн 997 тис. 286,40 грн.
За результатами проведеної процедури відкритих торгів UA-2023-06-30-005697-a , в яких брали участь три учасники і переможцем визначено ТОВ «Науково-виробнича фірма «Термоуніверсал», 26 липня 2023 року був укладений договір №243 про закупівлю робіт: "Нове будівництво блочно-модульної котельні для опалення адмінбудівлі Черняхівської селищної ради за адресою: майдан Рад,1, смт Черняхів, Житомирського району, Житомирської області" за договірною ціною 7 млн 198 тис. 002,88 грн.
Згідно з актами виконаних робіт, здійснено проплату на суму 6 млн 723 тис. 269,03 грн, що на 2 млн 274 тис. 117,37 грн менше від очікуваної вартості проекту.
Нова блочно-модульна котельня з жовтня 2023 року забезпечує теплопостачанням дві адміністративні будівлі Черняхівської селищної ради (основну та будівлю ЦНАП) загальною площею 1687,6 м. кв.
Порівнявши витрати на придбання палива на опалювальний сезон 2022-2023 (зі старою аварійною котельнею) і 2023-2024 років (з новим обладнанням), отримали відчутну економію – 130 тис. 898,0 грн.
Щоб різні адміністративні та комунальні послуги були доступнішими для мешканців громади, а приміщення основної адміністративної будівлі використовувались раціонально та ефективно, вільні кабінети передано в оренду та використання 15 суб’єктам (юридичним та фізичним особам-підприємцям держаної, комунальної та приватної форм власності). Це структурні підрозділи Житомирської районної військової адміністрації (архівний відділ, служба в справах дітей), структурний підрозділ Державної податкової служби, Міграційна служба, газорозподільні мережі та інші. Загальна площа орендованих приміщень – 360,4 м. кв. Це також дає можливість зменшити витрати селищного бюджету на утримання адмінбудівлі (відшкодування за електроенергію, теплопостачання та комунальні послуги).