Робота відділу «Центр надання адміністративних послуг» Черняхівської селищної ради за 2024 рік
Відділ "Центр надання адміністративних послуг" Черняхівської селищної ради надає 137 адміністративних послуг.
За звітний період, січень – грудень 2024 р., відділом було надано 13911 адміністративних послуг. Зокрема:
- державна реєстрація права власності на нерухоме майно/державна реєстрація іншого речового права (права оренди) – 3584;
- реєстрація місця проживання / зняття з реєстрації місця проживання – 7889 ;
- надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку – 1309;
- послуги Державної інспекції архітектури та містобудування – 89;
- послуги відповідно до ЗУ “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” – 63;
- послуги місцевого значення – 977.
Завдяки злагодженій роботі адміністраторів ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг, надходження до бюджету Черняхівської селищної ради від надання даних послуг становило 3 млн 215,6 тис. грн.
Відділом ЦНАП щомісячно подаються відомості про періодичне поновлення персональних даних до Відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Житомирської РДА та Головне управління статистики Житомирської області.
Центр надання адміністративних послуг Черняхівської селищної ради підключений до порталу «Дія», системи онлайн моніторингу якості надання адміністративних послуг.
Завдяки такому моніторингу є можливим оптимізація надання адміністративних послуг, зменшення переліку документів для отримання послуг, скасування дублюючих чи неактуальних послуг, а також прийняття зважених рішень органами влади щодо покращення надання послуг громадянам.
Наші спеціалісти постійно удосконалюють свою роботу, беруть участь в семінарах, нарадах, вебінарах.
Нагадуємо, що свої відгуки відвідувачі ЦНАПів можуть залишити, відсканувавши QR-постер або на платформі Дія. Центрів у розділі «Мапа Центрів».