Черняхівська громада

Житомирський район, Житомирська область

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 05.06.2024 12:54
Кількість переглядів: 60

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

1.Замовник: Відділ культури та туризму Черняхівської селищної ради

Код за ЄДРПОУ: 44110161

Місцезнаходження:12301 Житомирська обл., Житомирський р-н, смт.Черняхів, майдан Рад 1

2.Процедура закупівлі: Відкриті торги  з особливостями, затверджено рішенням уповноваженої особи, протокол  №37 від 05.06.2024 року

3.Очікувана вартість закупівлі : 501480,00 грн. (П’ятсот одна тисяча чотириста вісімдесят  гривень  00 копійок)

Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету

4.Інформація про предмет закупівлі :

Предмет закупівлі: Дрова паливні (вільха, береза )

Кількість: Вільха – 180,00 куб./м , Береза – 180,00 куб./ м

Технічні характеристики предмета закупівлі : Дрова паливні ( вільха, береза )

Якісні характеристики деревини дров’яної непромислового використання листяних   порід

1.

Код ДК 021:2015- 03410000-7

      Деревина

Дрова паливні :

 

 

вільха – 180,00  куб./м.,

береза - 180,00  куб./м.

 

 

 

 

 

 

Якість деревини (вільха, береза) повинна відповідати стандартам і технічним умовам, що діють в Україні на момент постачання ТУ (ДСТУ, ГОСТ).

Розмір дров по довжині – від 1,0 м., але не більше 2,0 м., товщиною від 15 см і більше.

Допустима вологість деревини  не вище – 20 %.

Продукція не повинна бути в попередній експлуатації. Допускається наявність кори. Дрова повинні бути очищені від сучків. Не допускається поверхнева трухлява гниль, наявність сторонніх матеріалів: пластмаси, мінеральні домішки, металеві включення, будівельні відходи.

Постачальник повинен гарантувати якість товару, що постачається Покупцю за Договором.

Товар повинен супроводжуватись документами          (рахунками, накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку)

Кожна партія дров, яка поставляється, повинна бути включена до електронного обліку деревини і маркуватись відповідним чином чіпом/биркою.

Валюта закупівлі : Національна валюта України  - гривня .

Тип  оплати : Післяплата.

Місце поставки товару :

1.Черняхівський будинок культури Черняхівської селищної ради

12301 Житомирська область, Житомирський район, смт.Черняхів ,Рад майдан , буд.3

2.Черняхівська центральна бібліотека

   12301 Житомирська область, Житомирський район, смт.Черняхів ,вул..Житомирська , буд.2

Умови поставки товару:Предмет закупівлі підлягає доставці автотранспортом Учасника за адресою Замовника. Завантаження та розвантаження здійснюється представниками  Учасника. Товар, закупівля якого передбачена, має постачатися партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб замовника не пізніше ніж протягом  2 календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника, що йдуть за днем отримання замовлення товару. Кожна партія повинна супроводжуватися документом, який засвідчує якість товару встановленого законодавством зразка відповідно до специфіки товару.

5.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» від 20.08.2019 р. №3301-04/34980-06 та Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інфолиста Мінекономіки «Щодо передумов здійснення закупівель розпорядниками бюджетних коштів» від 10.09.2020 р. № 3304-04/55366-06, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін актуальних на момент проведення закупівлі , а також на підставі листа від ДП «Пулинський лісгосп АПК» ЖОК агролісогосподарського підприємства «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» Житомирської обласної ради . Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічнихзакупівель.

6.Кінцевий строк подання пропозицій : 17.06.2024. року 00.00 год.

7. Ідентифікатор закупівлі : UA-2024-06-05-003228-a


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь