Черняхівська громада

Житомирський район, Житомирська область

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 26.03.2024 09:41
Кількість переглядів: 80

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПУЛИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ 20420193

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 12001, Житомирська обл., Житомирський р-н, селище міського типу Пулини,  вул.Грушевського Михайла, будинок 24

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),

контактний номер телефону)

 

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика.

Спеціальне використання лісових ресурсів в порядку проведення суцільних та поступових  рубок головного користування та суцільних санітарних рубок на площі понад 1 гектар, рубок  формування та оздоровлення лісів, лісовідновлення та лісорозведення на площі понад 20 га на  території ДП «ПУЛИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС»

 

Технічна альтернатива 1.

Наявність матеріально-технічного забезпечення ДП  «ПУЛИНСЬКИЙ  ЛІСГОСП  АПК»  ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» дозволяє використовувати технологію розробки лісосік  механізованим способом на базі бензомоторних пил та тракторів з трелювальними пристроями,  яка цілком прийнятна для всіх видів суцільних рубок. При використанні бензопил на звалюванні

 

дерев, обрізуванні сучків та розкряжуванні стовбурів на сортименти, а тракторів з  трелювальними пристроями на збиранні і транспортуванні деревини лісосічні роботи  виконуються бригадою із 3-7 робітників, у склад якої входять оператор трактора з  трелювальними пристроями, та, залежно від складу і крупності дерев та віддалі транспортування  деревини, 2-3 ланки лісорубів, які включають звалювальника і його помічника. Кількість ланок  лісорубів встановлюється із умови забезпечення повного використання робочого часу для  трактора з трелювальними пристроями. Ланки лісорубів виконують звалювання дерев,  обрізування гілок і сучків, розмітку стовбура по довжині сортиментів, та його розкряжування.  При цьому технологічною картою лісосіки буде передбачено дотримання зон безпеки для  працюючих на лісосіці у відповідності з чинними правилами з охорони праці. При малих площах  лісосік чи невеликих запасах на них, трактор з трелювальними пристроями, буде здійснювати трелювання з декількох ділянок. Трелювальний цикл при технічній альтернативі 1 буде  складатись із збору сортиментів, їх укладання на вантажну платформу техніки для вивезення  деревини, транспортування пакету до навантажувального майданчика, розвантаження з  укладанням сортиментів у штабелі та його холостого ходу до місця збору і завантаження  чергового пакету деревини.

 

Технічна альтернатива 2.

В якості технічної альтернативи № 2 розглядався метод трелювання волоком (волочінням) до  складів зберігання деревини без використання техніки для перевезення деревини. Трелювання  волоком (волочінням) - чокерне трелювання, при якому долішній  ряд  переміщуваної  пачки  дерев, хлистів, довгоття або сортиментів чи окрема частина дерева прилягає до ґрунту всією  довжиною. Трелювальний цикл при технічній альтернативі № 2 буде складатись із збору  сортиментів на ділянках рубок, їх трелювання (волочіння) до складів зберігання деревини,  укладання сортиментів у штабелі.

 

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Житомирська обл. Житомирський р-н

Житомирська обл. Коростенський р-н

 

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Пулинська ТГ, Курненська ТГ, Черняхівська ТГ, Високівська ТГ, Оліївська ТГ, Березівська ТГ,  Глибочицька ТГ, Житомирська МТГ, Новогуйвинська ТГ, Станишівська ТГ, Тетерівська ТГ,  Хорошівська ТГ, Новоборівська ТГ, Іршанська ТГ

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.  

Житомирська обл. Житомирський р-н .

Планова діяльність здійснюватиметься на території лісового фонду ДП «ПУЛИНСЬКИЙ  ЛІСГОСП АПК» ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС», що розташований в центральній частині  Житомирської області на території двох адміністративних районів: Житомирського та  Коростенського. До складу лісового господарства входять: Хорошівське, Пулинське, Курненське,  Черняхівське та Житомирське лісництва.

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.  Житомирська обл. Коростенський р-н .

 

Територіальна альтернатива відсутня у зв’язку з тим, що межі території планованої діяльності чітко визначені. Кожен конкретний лісогосподарський захід запроектований державними  лісовпорядними органами для конкретної лісової ділянки відповідно до її фактичного стану.

 

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Планова діяльність підприємства носить позитивний соціально-економічний вплив, що  полягає в забезпеченні сировиною деревообробної промисловості, забезпеченні населення та  закладів соціальної сфери паливною деревиною, поповненні державного та місцевих бюджетів за  рахунок податків та зборів (у т.ч. рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів),  збереженні існуючих та створенні нових робочих місць під час заготівлі лісопродукції, а в  наступному, і зайнятості місцевого населення при залісненні лісових ділянок та догляді за  лісовими культурами.

 

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

 

 

Площа        лісового          фонду         ДП         «ПУЛИНСЬКИЙ        ЛІСГОСП        АПК»                     ЖОКАП

«ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» (Хорошівське, Пулинське, Курненське, Черняхівське та Житомирське  лісництва) складає 33294 га. Щорічний обсяг рубок головного користування, рубок формування  та оздоровлення запроектовано в об’ємі 73,63 тис. м³ ліквідної деревини на площі 1985,7 га, в  тому числі: суцільні рубки 49,70 тис. м³ на площі 305,1 га, рубки формування і оздоровлення  23,93 тис. м³ на площі 1680,6 га.

 

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

Під час розробки лісосік (лісозаготівля) враховувати вимоги «Правил рубок головного  користування» та вимоги до здійснення санітарних рубок визначені Санітарними правилами в  лісах України, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 27 липня 1995 р. 555,  щодо розміщення лісосік, дотримання термінів примикання, допустимих площ хвойних та  листяних порід, подальше заліснення лісосік, видачі спеціального дозволу - лісорубного квитка.  Під час розробки лісосік дотримуватись вимог «Правил пожежної безпеки в лісах України»  затверджені наказом ДКЛГУ від 27.12.2004 278 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України  24 березня 2005 р. з № 328/10608). При складанні карти технологічного процесу розробки лісосік  враховувати  вимоги  Законів  України  «Про  охорону  навколишнього  природного  середовища»,

«Про рослинний світ». Під час розробки дотримуватись «Правил охорони праці для працівників  лісового господарства та лісової  промисловості»  затверджених  наказом  ДКЛГУ  від  13.07.2005 119 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 вересня 2005 р. за1084/11364), щодо  безпечного перебування працівників на лісосіках, наявності засобів індивідуального захисту,  справних машин та механізмів, наявності будиночків для обігріву тощо.

 

щодо технічної альтернативи 2.  Аналогічно до технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Дотримання санітарно-охоронної зони та рівня шуму на межі житлової забудови

 

щодо територіальної альтернативи 2.

Територіальна альтернатива планованої діяльності не розглядалась.

 

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

На кожну лісосіку до початку її розробки складається технологічна карта розробки лісосіки,  додаткового еколого-інженерного захисту не потрібно.

 

щодо технічної альтернативи 2.  Аналогічні технічній альтернативі 1

щодо територіальної альтернативи 1.  Аналогічні технічній альтернативі 1

щодо територіальної альтернативи 2.  Територіальна альтернатива не розглядалась.

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

 

- клімат і мікрокліматдіяльність пов'язана з проведенням рубок головного користування  може впливати на місцевий клімат через зменшення об’єму евапотранспірації. Зазначений вплив  буде короткочасним, так як на місці проведення рубок передбачаються заходи з лісовідновлення.

- атмосферне повітря: викиди від техніки та обладнання під час проведення рубок та вивезення  деревини; - шум, вібраціїшумове забруднення та вібрації від техніки та обладнання під час  проведення рубок та вивезення деревини; - водні ресурси: на питні потреби працівників буде  використовуватись привізна вода; - ґрунти та земельні ресурси: незначне пошкодження  верхнього гуртового покриву під час вивезення та трелювання деревини; - геологічне  середовище зміна природного стану геологічного середовища не відбуватиметься; - рослинний та тваринний світ джерела підвищеного шуму під час проведення рубок лісу можуть  спричинити незначний вплив (фактори тривоги) на середовища перебування, умови  розмноження і шляхи міграції тварин. Внаслідок здійснення планованої діяльності можливий незначний допустимий вплив на просторове, видове, популяційне та ценотичне різноманіття  об'єктів рослинного світу. - природно-заповідний фонд: рубки головного користування на  територіях об'єктів природно-заповідного фонду не передбачаються; - навколишнє соціальне  середовище (населення): створення нових робочих місць, надходження коштів у місцевий та  державний бюджети; - навколишнє техногенне середовищеоскільки технологія розробки буде  дотримана та вжиті всі необхідні заходи безпеки, вплив буде в межах вимог чинного  законодавства; - архітектурна, археологічна та культурна спадщина: планована діяльність на  територіях та об’єктах архітектурної, археологічної та культурної спадщини не передбачається; -  поводження з відходамизберігання відходів здійснюється у відповідності з санітарними нормами та технікою безпеки. Відходи, які утворяться під час провадження планованої  діяльності, будуть передані відповідно до укладених договорів та вимог екологічної безпеки  спеціалізованим організаціям. Вплив на довкілля, здоров’я та умови проживання населення знаходитиметься в межах доступних нормативних значень.

 

щодо технічної альтернативи 2.  Аналогічно до технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

В  проекті  прийняті  та  враховані  санітарно-гігієнічні,  протипожежні,  містобудівні  та  територіальні обмеження згідно чинного законодавства України.

 

щодо територіальної альтернативи 2.

 

Територіальна альтернатива не розглядалась.

 

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Перша категорія

21 Суцільні та поступові рубки Усі суцільні та поступові рубки головного користування та  суцільні санітарні рубки на площі понад 1 гектар; усі суцільні санітарні рубки на територіях та  об’єктах природно-заповідного фонду;"

 

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

 

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до  звіту з оцінки впливу на довкілля відповідно зі ст.6 Закону України «Про оцінку  впливу  на  довкілля» 2059 VII від 23 травня 2017 року.

 

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

 

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

 

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

 

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Розрахункова лісосіка; Спеціальний дозвіл на використання лісових ресурсів - лісорубний квиток

ид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

 

що видається Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної  політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, за погодженням з  центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового  господарства відповідно до вимог Лісового кодексу України; Органом виконавчої влади з питань  лісового господарства, власниками лісів або постійними лісокористувачами відповідно до вимог  Лісового кодексу України.

рган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , 03035, м. Київ, вул.  Митрополита Василя Липківського, 35, OVD@mepr.gov.ua, (044) 206-31-40, (044) 206-31-50, начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки Грицак Олена  Анатоліївна

 

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь