Упродовж 2023 року фахівцями Черняхівської селищної ради розглянуто 1722 звернення від громадян
Упродовж 2023 року до Черняхівської селищної ради надійшло 1722 звернення, що на 575 одиниць або 50 % більше, ніж за відповідний період минулого року. З них – 1630 звернень надійшли поштою, 92 – усних звернень на особистому прийомі керівництва селищної ради. За допомогою електронної пошти за звітний період надіслано 61 звернення проти 13 за 2022 рік.
У 2023 році розглянуто 29 колективних звернень, які містили 403 підписи та мали різноманітну тематику:
- комунальне господарство (ремонт дорожнього покриття на території громади, впорядкування сміттєзвалища, розміщення сміттєвих баків, ремонт дренажної системи, зрізання аварійних дерев);
- транспорт (встановлення «лежачого поліцейського» та дорожніх знаків);
- освіта (переведення учнів на очну форму навчання, виділення коштів для організації повноцінного навчання дітей в Горбулівській гімназії, встановлення спортивного майданчика).
Кількість повторних звернень, що надійшли у 2023 році, в порівнянні з минулим роком, зменшилася на 10 і становить 9 звернень. Найчастіше причиною повторних звернень у заявників є виникнення додаткових питань щодо отриманих відповідей, а також надсилання листів з одного і того ж питання без очікування відповіді на попереднє звернення.
У зв’язку із впровадженням в Україні правового режиму воєнного стану та прийняття низки урядових рішень із соціальних питань, найбільш актуальними та важливими для заявників залишаються питання соціального захисту населення - 838 звернень (збільшення на 376 одиниць порівняно з 2022 роком).
Протягом 2023 року по заявах від громадян було виділено:
- 1296500 грн одноразової грошової матеріальної допомоги на лікування та в інших випадках, передбачених Програмою та Положенням про надання одноразової грошової матеріальної допомоги громадянам;
- 81000 грн за рахунок коштів депутатських фондів депутатів селищної ради.
На другому місці за актуальністю у минулому році були питання аграрної політики і земельних відносин – 426 звернень, що на 111 одиниць більше, ніж у 2022 році.
Третє місце за актуальністю – звернення з питань житлової політики – 208 звернень, або на 160 більше в порівнянні за аналогічний період 2022 року.
З питань комунального господарства надійшло 149 звернень, що на 84 одиниць більше, ніж за 2022 рік.
Питання, порушені у 1482 зверненнях громадян, вирішено позитивно. На 174 заяви заявникам надано роз’яснення норм чинного законодавства або повідомлено про необхідність вжиття додаткових дій для їх вирішення. Авторам 10 звернень було відмовлено у задоволенні, решта (56 заяв) перебувають на розгляді.
Усі звернення, що надходили впродовж 2023 року до селищної ради, ретельно вивчалися відповідальними фахівцями (за необхідності – комісійно з виїздом на місце) та за участю самих заявників.
Проблеми, які порушуються громадянами в зверненнях, знаходять своє відображення в реалізації заходів соціально-економічного розвитку селища, враховуються під час проведення благоустрою і комунального обслуговування території громади та під час надання соціальних, освітніх та медичних послуг населенню.