Як та коли правильно подавати показання лічильника газу споживачам Житомирщини?
Подача показань лічильника займає кілька хвилин, але суттєво впливає на нарахування у платіжках.
Постачальник газу нараховує суму у платіжках на підставі обсягів споживання, які щомісяця, з 1 по 5 число, приймає Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України». Коли споживач забуває вчасно подати показник лічильника — обсяг спожитого газу автоматично розраховується за передбаченою законодавством формулою.
Тож, не залежно від того чи споживаєте ви газ, чи ні, необхідно щомісяця самостійно і вчасно подавати показання лічильника. Саме за даними приладів обліку обчислюється місячний обсяг газу, що є основою для нарахування за спожиті куби.
Щомісяця, першого числа, необхідно зафіксувати показання лічильника газу, та передати оператору газорозподільної мережі з 1 по 5 число цього ж місяця. У Житомирській області показання лічильника потрібно передати оператору газорозподільних мереж - Житомирській філії ТОВ «Газорозподільні мережі України».
Способи передачі показів лічильника:
- в «особистому кабінеті» на сайті zt.grmu.com.ua;
- за спрощеною процедурою на сайті НАК «Нафтогаз України» https://gas.ua/uk/indicators;
- через чат-боти GASUA у популярних месенджерах Viber та Telegram;
- надіславши SMS-повідомлення на номер 4647, де вказується дев’ятизначний особовий рахунок з бази даних постачальника та п’ять цифр показань лічильника. Між особовим рахунком і показаннями має бути один пробіл;
- через голосове меню IVR або дочекавшись з’єднання з оператором контакт-центру:
• 066-300-2-888 (Vodafone);
• 098-300-2-888 (Kyivstar);
• 093-300-2-888 (Lifecell).