Черняхівська громада

Житомирський район, Житомирська область

6 вересня - День адміністратора центру надання адміністративних послуг

Дата: 06.09.2022 12:00
Кількість переглядів: 483

Фото без опису

6 вересня в Україні відзначається День адміністратора центру надання адміністративних послуг.

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Черняхівської селищної ради був створений рішенням ради від 26 лютого 2021 року. Після проведення конкурсів на заміщення посад керівника та спеціалістів фактично розпочав свою роботу з 1 квітня. Протягом всього цього часу адміністратори постійно працюють над якісним та оперативним наданням адміністративних послуг, спрощенням процедур їх надання, постійно вдосконалюють свою роботу відповідно до вимог чинного законодавства та створюють позитивний імідж влади громади. Адже, комплексне та якісне надання адміністративних послуг у найкоротший термін та за мінімальну кількість відвідувань – це одне з основних пріоритетів роботи ЦНАПу.

Протягом майже півтора року роботи відділом надано близько 10 тисяч послуг та консультацій. В 2021 році в бюджет громади зароблено близько 800 тисяч гривень.

Для створення найсприятливіших умов для обслуговування громадян у відділі «Центр надання адміністративних послуг» Черняхівської селищної ради було вирішено облаштувати його в колишньому одноповерховому адмінприміщенні, саме тут була можливість створення доступних і комфортних умов для усіх верств населення, в тому числі й для осіб з особливими потребами.

Для реконструкції та капітального ремонту даного приміщення протягом 2021 року було залучено кошти з Державного бюджету - субвенцію у розмірі 334 тис.784 грн. та забезпечено співфінасування з місцевого бюджету у сумі 143 тис. 54 грн. Було проведено утеплення будівлі, підведено комунікації водопостачання та водовідведення, облаштовано сучасний санвузол, в т.ч. для осіб з обмеженими можливостями, встановлено нові вхідні двері, пофарбовано та облаштовано кімнату для відвідувачів з терміналом для оплат послуг.

На початку лютого цього року селищна рада оформила заявку на державну субвенцію для облаштування ЦНАПу необхідним обладнанням, меблями та технікою, всі необхідні документи були підготовлені , але російська агресія проти України внесла свої корективи. Тому облаштування відділу довелося робити власними силами і з наявного у відділі майна та оргзасобів.

Фото без опису

Влітку ми відновили надання адміністративних послуг, які були призупинені з початком військових дій по всій країні. Завершили ремонтні роботи будівлі ЦНАП, встановили грати, замовили вказівні таблички для осіб з обмеженими можливостями. Разом із ЦНАПом у приміщенні розмістився також відділ реєстрації, що також дуже зручно для відвідувачів.

З перших днів війни у приміщенні ЦНАПу було організовано своєрідний гуманітарний штаб, де організовувався збір та видача гуманітарної допомоги теробороні, військовим, внутрішньо переміщеним особам та тим жителям громади, які цього потребували. Щиро дякуємо усім, хто активно долучився до волонтерства, благодійництва - допомагав і допомагає боронити Україну та забезпечувати життєдіяльність як окремої людини, так і держави вцілому і зокрема, її Збройні Сили.

Як тоді, так і зараз увесь колектив ЦНАПу постійно надає допомогу вразливим верствам населення - 24/7, координує волонтерську роботу, співпрацює з благодійними організаціями і волонтерами громади разом закриваючи усі потреби як військових, так і цивільного населення.

Відділ обслуговує не лише біля 20 тисяч жителів громади, а й до тисячі переселенців з регіонів України, де ведуться бойові дії. Ця цифра не є сталою – одні люди повертаються до своїх домівок, інші – приїжджають у громаду. Про зручність роботи в новому приміщенні відділу говорить і той факт, що працівниці ЦНАПу разом із представниками від ООН мали можливість за один день прийняти більше 130 осіб ВПО для реєстрації відповідної допомоги.

Наразі кількість адміністративних послуг, які надає ЦНАП становить близько 100. Є потреба у запровадженні нових, які плануємо розширити до кінця поточного року, що дасть змогу громадянам отримати більшість необхідних послуг в одному місці.Основне завдання нашого ЦНАПУ – поліпшення якості, зручності надання адміністративних послуг, включаючи підвищення рівня комфортності обслуговування заявників, їх інформування та консультування.

Центр надання адміністративних послуг Черняхівської селищної ради завжди відкритий для жителів своєї громади і інших громад, готовий прийняти пропозиції та зауваження з метою подальшого вдосконалення роботи.

Наша самовіддана праця дає надію людям, що ми завжди поруч і наші дії допомагають наблизитися ще на один крок до Перемоги, яку всі так чекають. Слова «результативність», «своєчасність», «доступність», «відкритість», «повага», «професійність» для колективу Черняхівського ЦНАПу є дороговказами у щоденній наполегливій роботі.

Відео про те, як створювався ЦНАП Черняхівської селищної ради, можна переглянути на сторінці селищної ради в Фейсбук.

Начальник відділу «ЦНАП» Черняхівської селищної ради Руслана КРАСНОБОКА

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь