Черняхівська громада

Житомирський район, Житомирська область

Робоча нарада з питань організації та впорядкування ведення господарської діяльності на водних об’єктах громади

Дата: 04.06.2021 15:24
Кількість переглядів: 412

Відділом економічного розвитку та інвестицій 04 червня 2021 року проведено робочу нараду з питань організації та впорядкування ведення господарської діяльності на водних об’єктах громади, яка пройшла за участю Черняхівського селищного голови Наталії Ревчук, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Андрія Ющенка, представників  структурних підрозділів селищної ради, старост та орендарів водних об’єктів громади.

Під час зустрічі обговорювались особливості використання водних об'єктів, що були передані в оренду в попередні періоди, та механізм реалізації права оренди на інвестиційно привабливі та вільні від оренди водні об'єкти.

З шести запрошених у засіданні взяли участь п’ять суб’єктів господарювання (орендарів водних об’єктів).

За результатами наради прийнято відповідні рішення. Зокрема, орендарям рекомендовано привести у відповідність документи на користування водними об’єктами відповідно до чинного законодавства України.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь