Черняхівська громада

Житомирський район, Житомирська область

Робоча нарада з питань організації та впорядкування ведення господарської діяльності на водних об’єктах громади

Дата: 04.06.2021 15:24
Кількість переглядів: 726

Фото без описуВідділом економічного розвитку та інвестицій 04 червня 2021 року проведено робочу нараду з питань організації та впорядкування ведення господарської діяльності на водних об’єктах громади, яка пройшла за участю Черняхівського селищного голови Наталії Ревчук, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Андрія Ющенка, представників  структурних підрозділів селищної ради, старост та орендарів водних об’єктів громади.

Під час зустрічі обговорювались особливості використання водних об'єктів, що були передані в оренду в попередні періоди, та механізм реалізації права оренди на інвестиційно привабливі та вільні від оренди водні об'єкти.

Фото без опису

З шести запрошених у засіданні взяли участь п’ять суб’єктів господарювання (орендарів водних об’єктів).

За результатами наради прийнято відповідні рішення. Зокрема, орендарям рекомендовано привести у відповідність документи на користування водними об’єктами відповідно до чинного законодавства України.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь