Черняхівська громада

Житомирський район, Житомирська область

Інклюзивно – ресурсний центр

КУ "Інклюзивно-ресурсний центр" Черняхівської  селищної ради

Створений рішенням двадцять третьої сесії Черняхівської районної ради VII скликання від 23.03.2018 року «Про створення Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Черняхівської районної ради Житомирської області», розпочав діяльність з 13 листопада 2018 року.

Центр має власний статут, затверджений рішенням 14 сесії Черняхівської селищної ради VIII скликання від 22.10.2021 року.

Місцезнаходження Центру: майдан Рад, 2, смт Черняхів.

Контактний телефон: (098)7762-924

Колектив ІРЦ

Фото без опису

 

 

 

В.о. директора –

Войналович Тетяна Степанівна 

 

 

 

 

 

 

 

Фото без опису

Магістр спеціальної освіти, фахівець (консультант) (вчитель -логопед), фахівець зі створення сенсорної дієти, сертифікований психодіагност з правом застосування тесту для визначення невербального  інтелекту Leiter-3. –

Денисенко Леся Миколаївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото без опису

 

Магістр спеціальної освіти, фахівець (консультант) (вчитель-дефектолог)  –

Мельник Інна Валеріївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото без опису

Фахівець (консультант) (практичний психолог), сертифікований користувач методики діагностики розладу дефіциту уваги та гіперактивності Conners-3 -

Забродська Ірина Миколаївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета утворення ІРЦ

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Черняхівської селищної ради утворена з метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи (далі - комплексна оцінка) та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.

 

Завдання інклюзивно-ресурсного центру:

1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;

2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;

3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;

4) забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:

у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;

у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;

5) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:

дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;

дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;

6) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);

7) визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;

8) надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;

9) інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо;

10) ведення обліку осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ”;

11) підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.

У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) додатковими завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:

  • проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами, які вимушені змінити своє місце проживання (перебування) та:
  • зараховані в інклюзивні класи (групи) закладів освіти і не отримують додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг за місцем навчання;
  •  здобувають освіту з використанням технологій  дистанційного навчання, але не отримують корекційно-розвиткових або психолого-педагогічних послуг за місцем навчання внаслідок особливостей психофізичного розвитку;
  • надання інформації батькам (іншим законним представникам) особи з особливими освітніми потребами, які переїхали на тимчасове місце проживання в межах України, про заклади освіти, в яких можна продовжити здобуття освіти та можливість отримання психологічної, соціальної та іншої допомоги.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь